...to bardzo osobisty, intymny fragment moich myśli i mojego życia, potrzebny głównie mnie, mimo to zapraszam. Na razie spory tu chaos, trochę o wszystkim i trochę o niczym, ale pracuję nad tym.

poniedziałek, 16 lutego 2015

Dla tych, którym się chce

Powtarzam się. Trudno. Nie potrafię inaczej.
Nie mogłam się doczekać, a kiedy wreszcie się doczekałam, znów dałam się uwieść… temu, do czego tak bardzo tęsknię. Światło, scena, muzyka, śpiew, wszystko podszyte dawką dobrego humoru i ludzie, ludzie, którym się chce!

Przy całej medialnej, płytkiej i nędznej papce, miło było, dla odmiany, uczestniczyć w jakże pięknym spektaklu. Dlaczego o tym piszę? Po prostu, aby dać wyraz mojej wdzięczności. Chcę pokazać, że doceniam pracę, pasję, serce, odwagę, energię, talent, nerwy, czas – słowem to wszystko, co oddano, aby takiemu komuś jak ja, umilić chwilę życia. Może to dla nich niewiele. Może to nic nie znaczy. Chciałabym móc zrobić coś więcej, ale mam ograniczone możliwości. Dlatego zwykłe „dziękuję”, płynące prosto z serca, kieruję ku wszystkim tym Dobrym Duszom, które tworzą Impresje. Bez Was mój świat byłby dużo uboższy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz